poniedziałek, 24 grudnia 2012

Jak zawsze na początku musi być jakieś słowo wstępu:). Byłem dziś na pasterce i zauważyłem w kościele na mozaice symbole których znaczenia nie znałem a byłem bardzo ciekawy co oznaczają, i doszedłem do wniosku że ile razy w całym życiu jest właśnie takich symboli, rzeczy których nie rozumiemy, czasem pierdół, ale które przydałoby się wiedzieć. Pomyślałem że zrobię sobie taki oto blog w którym będę umieszczał os czasu do czasu takie ciekawostki, jakieś luźne informacje, które wydaje mi się że no powinno się wiedzieć, a jeśli nawet nie powinno to które po prostu warto wiedzieć bo można choćby dzięki nim zabłysnąć w towarzystwie, a czasem będę robił po prostu wpis o czym co mnie samego zainteresuje. Mam nadzieje że i was to zainteresuje i może nie raz wywoła to jakąś interesującą dyskusje.
Pozdrawiam Alan.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz